De Toneelschuur en Filmschuur in Haarlem hebben in januari 2015 een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de bezoekers. De online enquête werd ingevuld door ruim duizend respondenten. Toneelschuur en Filmschuur scoren hoog op service, programmering en comfort.
De service aan de kassa, van de zaalwachten, de garderobe medewerkers en de medewerkers in het café worden goed beoordeeld. Gemiddeld 86% van de bezoekers vinden dat ze vriendelijk worden geholpen door de medewerkers. 75% van de bezoekers vindt dat ze snel geholpen worden door de medewerkers.
Ruim 75% van de bezoekers vindt het fijn dat de zitplaatsen in de film- en theaterzalen tegenwoordig geplaceerd zijn. Het zicht en zitcomfort in de theater- en filmzalen scoort ook hoog, respectievelijk 81% en 73% is hierover tevreden. Het theater- en film aanbod wordt door de meerderheid van de bezoekers actueel, toegankelijk, gevarieerd en verrijkend genoemd. Voornaamste redenen voor bezoek zijn ontspanning en het ontdekken van iets nieuws.
De resultaten van het onderzoek worden indien mogelijk gebruikt voor verbeteringen in de toekomst.